...

...

Sunday, March 16, 2014

جوک لری (سری سوم)




شعار لرها در پاسخ به تهدیدات نظامی آمریکا : اوباما اوباما گوه میخوری تو با ما


لرها تو مانور شرکت میکنند، از دشمن فرضی شکست میخورن...


لره داشته نماز ميخونده به قنوت كه ميرسه كف دستاشو بهم
مي چسبونه , بهش ميگن واسه چي اين كار و كردي ؟
ميگه ميخوام از حفظ بخونم. 

نحوه نوشتن چک در لرستان:
231000
معادل دو سه هزار تومان


لره میره مهمونی میبینه یه بچه به مامانش میگه: مامان من «شماره 1 دارم ... لره میگه یعنی چی ؟ .. مادر میگه شماره 1 یعنی دستشویی کوچک 2 یعنی بزرگ ... لره خوشش میاد و میره خونش به بچش یاد میده ... بعد چند روز میرن مهمونی .. بچه دستشویی داشته میگه بابا اون ان شمارش چند بود؟..


لره چهارشنبه سوری با واجبی نارنجک درست میکه، میگن این چیه؟ میگه: می‌خوام وقتی ترکید پشمای همه بریزه


به لره میگن حموم چند بخشه؟ میگه: دو بخشه، زنونه و مردونه


بحث فلسفی لرها : چرا تخم مرغ فحش نیست ولی تخم سگ فحشه؟


لره بعد عملیات داشته شهدا رو جمع و تو پلاستیک میکرده بین شهدا رو جمع و توی پلاستیک می کرده بین شهدا یکی میگه منئ زخمی هستم شهید نشدم میگه بیا برو تو پلاستیک شهید شدی داغی نمی فهمی


لره میخواست بره حج، بش گفتن برامون سوغاتی میاری؟ گفت پول ندارم اما اگه این جریان ول کردن مغازه ها موقع اذان راس باشه واسه همتون میارم


لره میره مراسم ختم زن دوستش
میخواد با دوستش ابراز همدردی کنه
میگه خدا بیاموز فقط زن تو نبود
زن هممون بود

سوال امتحانی لرها

اکبر 8 سال دارد  سن او 2 برابر سن صفدر است
اگر صفدر نصف پولش را خرج کند
اکبر چند گردو دارد و جعفر کیست


به لره ميگن احترام چيه؟
ميگه يه چيزه كه من ميذارم به تو
تو ميذاري به من
يكي ميذاره به يكي
يكي نميذاره به يكي
ولي به نظر من هركي گذاشت بهت
تو هم بايد بذاري بهش

سوال کنکور

لری روبهی دید بی دست و پا
گرفتش و فورا به قینش نهاد

کدام خصلت لر را نشان می دهد

١- بی رحمی
٢- عدم تشخیص بین انسان و حیوان
٣- نفهمی و عقب ماندگی لر
٤- کونی بودن روباه

لره نوار نوحه گوش میکرد، میکشه آخرش ببینه شام میدن یا نه؟


دانشمندان لر برای درمان اسهال از طب سوزنی استفاده کردند
این دانشمندان مقعد بیماران را می دوزند

لره میره دامن طبیعت، شورت طبیعت رو درمیاره...




No comments:

Post a Comment