...

...

Sunday, March 16, 2014

جوک لری (سری دوم)



به لره میگن مار باباتو نیش زده مرده...
لره میگه: از عقب زده؟
میگن: آره
میگه: مقصر ماره

شورای امنیت سازمان ملل “جوراب لرها ” را درفهرست سلاح‌های کشتار جمعی قرار داد



به گزارش ایرنا لری که به قصد خودکشی سرش را روی ریل گذاشته بود , پس از واژگونی قطار از محل حادثه متواری شد


به لره کار ميدن که کف اتوبان رو لاين بکشه… روز اول 20 کيلومتر رنگ ميزنه… روز دوم 10کيلومتر رو و روز سوم کمتر از يه کيلومتر… صاحب کارش بهش ميگه هوي چرا تو هر روز کمتر از ديروز کار ميکني…؟ ميگه: “من نميتونم بهتر از اين کار کنم… چون هر روز دارم از قوطي رنگ دورتر ميشم



لره هی نگاه به گوشیش میکرده و می خندیده. بهش میگن اس ام اس اومده ؟
میگه: آره.
میگن: چیه؟
میگه: یکی هی اس ام اس میده
low battery


لره داشته دعا می کرده: خدایا منو نیامرز! ازش می پرسن چرا این جوری دعا می کنی؟ می گه دارم شکسته نفسی می کنم!




لره میخوره به دیوار، میگه ببخشید


لره رفته بوده تئاتر، دوستش ازش می پرسه: چطور بود؟ لره میگه: خوب بود، ولی آخرش رو نفهمیدم چی شد. قست اول که تموم شد یک پلاکارد نشون دادن که نوشته بود: “پرده دوم، دو سال بعد” ، من دیگه حوصله نداشتم دو سال صبر کنم اومدم بیرون!



سوال امتحاني لرها: 3پيامبر را به دلخواه نام برده و با رسم شكل توضيح دهيد
«EXCLUSIVE»


لره میره پیش یه عابر بانک میگه: غلط کردم، گوه خوردم، پول نمیخوام، گواهیناممو پس بده


لره مجرم شناخته شد تو دادگاه بهش گفتن اعدامت می کنیم تا درس عبرتی بشه برای دیگران لره هم گفت: می گم نمی شه دیگرانو اعدام کنین درس عبرتی بشه برای من؟




لره رفت خارج يك موتور دزديد، خارجيه بش میگه
no no
 لره گفت: نو يا كهنه دیگه بردمش


به لره میگن تا حالا به گا رفتی؟
میگه نه ولی هماهنگ کن آخر هفته بریم


لره داشت رادیو گوش میداد رادیو گفت مسیر همت به امام حسین بسته شده لره میگه بسته شده که بسته شده دیگه چرا قسم می خوری؟


بازم لرها با طرح سوالی جدید افکار همگان را به چالش کشیدن:
چرا ترکیه داریم اما لرکیـّه نداریم؟



لره تاکسی دربست میگیره
از پنجره سوار میشه


فحش لری:
کاری نکن دهنمو باز کنم برینم بهت
با پس گردنی میزنم تو صورتت شاشیده میشی رو دیوار
اعصابمو ریدی بهم الان دهنمو میگوزم بهت
«EXCLUSIVE»

به لره میگن آیا واقعا "خواستن توانستن است"؟
میگه واللا من که شک دارم چون:
بعضی وقتها که میخواهم، میگوزم.
ولی بعضی وقتها که میخواهم، نمیتوانم بگوزم
از همه مهم تر؛ بعضی وقتها هم میگوزم بی آنکه بخواهم...



دعای لره بعد از نماز: خدایا! مواظب خودت باش!








No comments:

Post a Comment