...

...

Thursday, January 22, 2015

جوک و اس ام اس نیمه سکسی لری, جوک لری (سری 34)


پنجشنبه - 1393.11.2
 __________________


یه بار یه خری وایساده بوده وسطه خیابون ماشین ها نمیتونستن برن. هر کاری هم میکردن کنار نمیرفت. بعد یه لره میاد یه چیزی در گوش خره میگه ، خره میره کنار. ازش میپرسن چی بهش گفتی؟ میگه گفتم تو برو من اینجام

به لره میگن از کجا فهمیدی زنت جنده شده
میگه اومدم خونه دیدم زنم داره شورتش را در میاره
میگن خوب که چی حالا با اون شد جنده؟؟
میگه بعد اش هم سینه بندش را در اورد
مگن خوب با اون که نمیشه جنده
میگه ای بابا! باید بگم که دیدم به عباس اقا میده؟ خودتون درک کنید دیگه اه....


لره گاوداري داشته، مامور بهداشت مياد ميگه به گاوات غذا چي ميدي؟ لره ميگه آت و آشغال! يارو کلي جريمش مي کنه. سال بعد مياد ميگه چي ميدي به گاوات؟ لره ميگه جوجه کباب، چلوکباب، پيتزا! يارو دوباره کلي جريمش مي کنه. سال بعد بازم مياد ميگه چي ميدي به گاوات؟ اين دفعه لره ميگه والا اول صبح نفري هزار تومن بهشون ميدم برن هر چي دوست دارن بگيرن بخورن


لره شب عروسيش حرفي براي گفتن نداشته به زنش ميگه: خانواده مي دونن اينجايي


لره واسش وام در مياد.هيچکي ضمانتش نميکنه. ميره امام رضه ميگه يا امام رضا ضامن آهو شدي ضامن خر نميشي؟


از لره میپرسن سه تا اعضا بدن نام ببر میگه مری معده مریم. میگن مریم دیگه چه صیغه ایه؟ میگه مریم جیگر منه


دعای لره:
خدایا ما رو به راه راست هدایت کن یا راه راستو به سوی ما کج کن


از لر دیوانه ای پرسیدن چرا دیوانه شدی؟ گفت من یه زن گرفتم که دختر 18 ساله داشت دختره زن بابام شد پس زن من مادر زن بابام شد وبابام داماد زنم بود زن من پسر زایید ودر نتیجه زن بابام خواهر ناتنی پسرم شد وپسرم دایی من شد !!! توباشی دیوانه نمی شی؟


لره میره خونه خدا وقتی برمیگرده میگه هیچ جا خونه خود آدم نمیشه.


به لره میگن: چطوری کره خر؟
لره خر کیف میشه میگه: ممنون! یعنی واقعا انقدر جوون نشون میدم؟؟؟



No comments:

Post a Comment